Računovodske storitve za mikro, mala in srednje velika podjetja

Računovodske storitve vam omogočajo, da se zopet osredotočite na vodenje vašega podjetja.

Kaj nudimo?

Nudimo celovite računovodske storitve, ki zajemajo vse vidike računovodstva. 

Naš pristop temelji na natančnosti, zanesljivosti in strokovnosti, kar omogoča podjetjem, da se osredotočijo na svojo glavno dejavnost, medtem ko mi skrbimo za njihovo računovodstvo. 

Naše računovodske storitve so prilagojene velikosti in potrebam vsakega podjetja, ne glede na to, ali gre za mikro, malo ali srednje veliko podjetje.

Za vaše podjetje poiščemo najboljše rešitve

Naše računovodske storitve so prilagojene specifičnim potrebam mikro, malih in srednjih podjetij.
 Sodelovanje z nami prinaša številne prednosti, ki zagotavljajo nemoteno in učinkovito poslovanje vašega podjetja.

Računovodske storitve

Vodimo glavne knjige in pomožno knjigovodstvo

Nudimo vso podporo pri poslovnih odločitvah in skrbimo za vodenje glavne knjige in registra osnovnih sredstev, spremljamo odprte postavke kupcev in dobaviteljev ter sledimo stanju odprtih obveznosti do bank.

Strankam svetujemo o izstavitvi računov, obračunu poročil potnih stroškov, pogodbah in ostalih dokumentih ter skrbimo za izdelavo zahtevnih medletnih poročil.

Za stranke, ki še nimajo identifikacijske številke za DDV, pomagamo pri pripravi vloge za njeno pridobitev in nudimo storitve pri izdelavi  različnih poročil.

Zavezancem za DDV pripravimo knjige izdanih in prejetih faktur ter poskrbimo za pripravo in oddajo obračuna DDV.

Naše računovodske storitve obsegajo tudi pripravo rekapitulacijskega poročila, poročila o dobavah blaga in storitvah v primeru obrnjene davčne obveznosti. V primeru likvidnostnih težav nudimo pomoč pri oddaji vloge za obročna odplačila davčnih obveznostih.

Izdelamo letno poročilo in davčni obračun

Vključuje pripravo in izdelavo letnega poročila skladno z Zakonom o gospodarskih družbah in Slovenskimi računovodskimi standardi ter pripravo davčnega obračuna davka od dohodkov pravnih oseb in akontacije davka dohodka iz dejavnosti.

Pripravi zaključnega računa se posvetimo že pred koncem poslovnega leta. Tudi med letom vam za vaše potrebe in zahteve poslovnih bank pripravimo medletne bilance.

Izdelamo druga z zakonom predpisana poročila

Naše računovodske storitve zajemajo pravočasno in pravilno izdelavo in oddajo drugih z zakonom predpisanih poročil za AjpesDavčni uradBanko SlovenijeZPIZStatistični urad, ipd.

Sodelujemo pri revizijskih in inšpekcijskih pregledih

Skrbimo, da inšpekcijski pregledi in revizije potekajo korektno. Tako vam omogočimo, da bo vaše poslovanje potekalo nemoteno naprej.

Da bo vaše poslovanje potekalo nemoteno, se lahko inšpekcijski pregledi odvijajo tudi na sedežu naše računovodske družbe.

Pripravimo poročila za potrebe poslovodstva in lastnikov po vaši meri

Pripravimo poročila za mikro, mala in srednje velika podjetja ter jih dostavimo do dogovorjenega dneva v mesecu.

Razpon tovrstnih poročil je zelo širok: od enostavnega pregleda stroškov, do kompleksnega poročanja po Mednarodnih standardih računovodskega poročanja (MSRP).

Svetujemo na davčnem in računovodskem področju

Nudimo celovito finančno in davčno svetovanje, ki vam omogoča, da izkoristite vse razpoložljive davčne olajšave in optimizirate vaše poslovne odločitve. 

Naši strokovni sodelavci vam pomagajo pri optimiziranju davkov, kar vam lahko prinese velike prihranke.

Vaše poslovne odločitve predhodno uskladite z našimi davčnimi strokovnjaki, ki vam bodo znali svetovati, katere so tiste, ki za vaše podjetje pomenijo najnižjo davčno obremenitev.

Obračun osebnih prejemkov

Podjetjem nudimo mesečne obračune plač, nadomestil in povračil stroškov za zaposlene.

Pripravimo plačilne naloge za nakazilo plač, prispevkov, davkov in drugih osebnih prejemkov.

Zavezanost brezpapirnemu poslovanju

Zavedamo se pomembnosti brezpapirnega poslovanja in smo predani ohranjanju okolja. 

Našim strankam nudimo oddaljen dostop iz udobja njihove pisarne.

Prilagodimo se vašemu načinu dela ter vam ga pomagamo optimizirati in olajšati.

Pomoč pri implementaciji računovodskega programa

Digitalizacija poslovanja nas usmerja v uporabo sodobnih aplikacij in računovodskih programov, ki optimizirajo in olajšajo poslovanje.

Hkrati omogočajo hitro, efektivno in produktivno vodenje računovodske dejavnosti.

Naše storitve na tem področju vključujejo:

  • svetovanje pri optimizaciji celotnega procesa od izdelave, prejema računa do izmenjave brezpapirne dokumentacije med vami in vašimi poslovnimi partnerji,
  • svetovanje pri optimizaciji izmenjave brezpapirne dokumentacije med vami in nami kot izvajalci računovodskih storitev,
  • svetovanje pri izbiri optimalne aplikacije po vaših potrebah in željah,
  • svetovanje pri izbiri optimalnega računovodskega programa: pomagamo vam izbrati pravi program glede na vaše potrebe in zahteve,
  • uvajalna izobraževanja: Ponujamo uvajalna izobraževanja za nove in obstoječe stranke, kar omogoča hitro in učinkovito uporabo nove aplikacije ali programa,
  • podpora po implementaciji: Tudi ko je implementacija aplikacije ali programa zaključena, smo vam na voljo za vsa vprašanja in dodatne razlage, kar zagotavlja nemoteno uporabo.

Zakaj izbrati naše storitve?

Varovanje zaupnih podatkov

V računovodskem servisu Nucleus Plus skrbimo za varovanje zaupnih podatkov, saj predstavljajo konkurenčno prednost. Vsi podatki, ki jih obdelujemo, so strogo zaupni in zaščiteni z najnovejšimi varnostnimi protokoli. Vaše poslovne informacije so pri nas vedno varne.

24/7 vpogled v poslovanje

Naše stranke lahko do svojih podatkov dostopajo preko enostavne aplikacije, ki jim s svojimi funkcijami olajša vsakodnevno delo. Aplikacija omogoča 24/7 vpogled v poslovanje, kar pomeni, da imate vedno in povsod dostop do najnovejših finančnih informacij vašega podjetja.

Ažurnost

Ažurnost je ena izmed naših ključnih vrednot. Dosegamo jo z rednim opravljanjem storitev, kar omogoča, da so vse vaše računovodske potrebe obdelane pravočasno. S tem zagotovimo, da so vsi podatki vedno sveži in pripravljeni za uporabo, kar omogoča hitre in informirane poslovne odločitve.

Natančnost

Zavedamo se, da je natančno izvedena storitev izjemno pomembna za poslovanje naših strank. Vsaka finančna transakcija in računovodska obdelava sta izvedeni z največjo skrbnostjo in pozornostjo do detajlov, kar preprečuje napake in zagotavlja zanesljive finančne informacije.

Menjava računovodskega servisa v treh korakih

Menjava računovodskega servisa še nikoli ni bila tako enostavna.
Naše podjetje vam nudi celostno podporo pri prehodu.

V TREH KORAKIH DO MENJAVE

1.

UVODNI KLIC
ALI SESTANEK V ŽIVO

Pogovor o sedanjem stanju in željah za naprej

2.

PREDSTAVITEV
PONUDBE

Naši zaposleni pripravijo ponudbo na področju vaših želja in zahtev in vam ponudijo najbolj ugodno rešitev

3.

PREVZEM
DOKUMENTACIJE

Posredujemo seznam potrebne dokumentacije za prevzem in smo na voljo za dodatna vprašanja

Kontaktirajte nas

Če iščete zanesljivega partnerja za računovodstvo, finančno in davčno svetovanje ali obračun plač, smo tukaj za vas.

Kontaktirajte nas za več informacij ali obiščite eno izmed naših pisarn, kjer vam bomo z veseljem predstavili naše storitve in odgovorili na vsa vaša vprašanja.

Veselimo se sodelovanja z vami!

Domžale

info@nucleus.si
T: +386 (0)1 530 33 80

Maribor

info@nucleus.si
T: +386 (0)2 234 01 31

Murska Sobota

info@nucleus.si
T: +386 (0)2 532 11 49

    *Obvezna polja

    Prijavite se na obveščanje
    o novostih na področju računovodstva

    Naša glavna dolžnost je sledenje trenutni zakonodaji in posredovanje informacij našim strankam.
    Poskrbeli bomo, da boste pravočasno obveščeni o novih ukrepih, zadevah in novicah