Potrjena uvedba davčnih blagajn

Vlada je potrdila uvedbo davčnih blagajn. Davčne blagajne bodo najkasneje do 1. januarja 2016 uvedene načeloma za vse davčne zavezance, ki poslujejo v dejavnosti z gotovino in so dolžni izdajati račune. Potrebovali jih bodo torej vsi – tudi fizične osebe – ki poslujejo z gotovino in izdajajo račune.
Predviden je sistem, ki ne zahteva certificiranja opreme, omogoča pa takojšnjo verifikacijo izdanih računov. Blagajne naj bi bile tako prek interneta povezane z informacijskim sistemom FURSA, ki bo beležil podatke o izdanih računih. Informacijski sistem FURS bo preveril poslane podatke še pred izdajo računa in nato poslal blagajni posebno enkratno identifikacijsko številko računa, ki se bo izpisala na računu. Postopek naj bi trajal manj kot 2 sekundi.
FURS ocenjuje, da davčni zavezanci, ki pri izdaji računov že sedaj uporabljajo računalniške registrske blagajne, ne bodo imeli večjih dodatnih stroškov. Zavezanci, ki pri izdaji računov še ne uporabljajo računalniških registrskih blagajn, in zavezanci, ki pri izdaji računov trenutno uporabljajo elektronske registrske blagajne ali stare osebne računalnike, ki nimajo možnosti dostopa do interneta, pa bodo morali kupiti osebni računalnik, tablični računalnik z možnostjo dostopa do interneta ter program za blagajniško poslovanje.

Kontaktni podatki

Sledite nam

Prijava na e-Novice

© 2024 Računovodska družba Nucleus Plus | Vse pravice pridržane | Splošni pogoji varovanje podatkov  |  Izdelava spletne strani: Stejt digitalna agencija