V Finančni upravi RS ugotavljajo, da si nekatere pravne osebe in podjetniki še vedno niso uredili eVročanja na eDavkih. Če ste med njimi pozor, določeni dokumenti se vročajo samo še elektronsko. Če z njimi ne boste seznanjeni, vas lahko doletijo pravne in tudi finančne posledice.
Zakon o davčnem postopku določa, da so sistem eVročanja dolžni uporabljati pravne osebe, samostojni podjetniki posameznike in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost. Druge fizične osebe pa se lahko prostovoljno prijavijo v sistem eVročanja. Seznam dokumentov, ki se vročajo samo še elektronsko, je vse daljši. Objavljen je na spletni strani FURS. Gre za zelo pomembne dokumente kot so sklepi, opomini, inšpekcijske odločbe, itd.
Četudi davčni zavezanci nimajo urejenega eVročanja, FURS dokumente vseeno vroča samo preko portala eDavki. Ker pa dokumenta nihče ne prevzame v 15 dneh od dneva, ko je osebno obvestilo (Obv-DZ) odloženo v portal eDavki, velja vročitev za opravljeno z dnem preteka tega roka. Z dnem vročitve pa začne teči rok, v katerem zavezancu FURS naloži izpolnitev določene obveznost ali rok, v katerem lahko uveljavlja določeno pravico. Ker pa zavezanec o svojih obveznostih ni seznanjen, po preteku roka lahko nosi pravne in finančne posledice.
V kolikor eVročanja še nimate urejenega, vam svetujemo, da si to čim prej uredite. Za vstop v portal eDavki potrebujete kvalificirano digitalno potrdilo (SIGENCA, Halcom). Če že dostopate do eDavkov pa obvezno preverite, da ste prek obrazca eVročanje-POS sporočili svoj elektronski naslov. V tem primeru boste namreč na mail dobili obvestilo, da ste na eDavkih prejeli dokument, ki se vam eVroča in vam ne bo treba pogosto vstopati na eDavke in pregledovati, če ste dobili vročen dokument.
Če ne uporabljate eDavkov pa lahko določite nas Računovodsko družbo Nucleus plus za pooblaščenca za vročanje in bomo namesto vas prevzemali dokumente in vas o njih obvestili.